بيت العائلة
اهلا بك فى منتدانا منتدى بيت العائله ، منتدى لجميع افراد البيت العربى للاسره والوالدين للشباب للفتياات للاطفال
بيت العائلة
اهلا بك فى منتدانا منتدى بيت العائله ، منتدى لجميع افراد البيت العربى للاسره والوالدين للشباب للفتياات للاطفال
بيت العائلة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى للاسره والشباب والفتيات مرحبا بك يا زائر في منتدى (بيت العائله )

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
اللهم احفظ مصر واهلها ، اللهم ردنا اليك رداً جميلاً
Cairo
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

علاج السرطان باذن الله

كاتب الموضوعرسالة
قدوتى الحسنه
عضو نشيط
عضو نشيط

علاج السرطان باذن الله Empty
مُساهمةموضوع: علاج السرطان باذن الله   علاج السرطان باذن الله I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 28, 2012 4:06 pm

اولا وقبل اي شيء الموضوع الي رح اكتبه يشهد ربي اني صادقة فيه للنخاع في كل كلمة كتبتها وعلى مسؤوليتي قدام ربنا واتحاسب بيها
الموضوع بيحكي عن علاج فعال واكيد للسرطان وما ادراك ما السرطان المرض القاتل الصامت الخفي
انا اول حاجة عانيت من الام هدا المرض من ناس كثيرة من اهلي واقربهم لي زوجة اخي ماتت وهي في سن الثلاثين وسابتلي ثلاث بناتها في عهدتي الان انا مش متزوجة ...القصد من كلامي اني عايشت معاها الله يرحمها كل تفاصيل المرض وقساوته والله لا يكتبه على حد مصاريف وصحة ونفسية والم وغيبوبة ودموع بالدم مش بالماية وما بنقول غير الحمد لله على مكاتيب ربنا وراضيين ياربي بقضاءك وقدرك....بعد هده التجربة لمرات اخي مرض بيه حد ثاني من عيلتنا والمرض اصابه في الرئة واول ما اكتشفه كانت عنده 20 سنتيمتر في مساحة المرض يعني تقريبا واخدة الرئة كلها تقريبا.....اول ما عرف انهارت به الدنيا واسودت ونفسية مقلكمش اكيد عارفين وكمان لسه صغير في السن في الاربعينات من عمره....الطبيب اعطاه دوا الكيماوي ابتدا ياخده ومع بداية هاي المرحلة تجي قدرة ربنا لتتدخل ويقدر انه اخت قريبي هاد عايشة في فرنسا بتعرف انه فيه دوا لهدا المرض موجودة في كتاب بالفرنسية طبعا صورت الكتاب وبعثثه لاخوها ليطبق شو فيه بالحرف......وفعلا الراجل ما كدب خبر عمل كل الي فيه بكل صدق وما توانى عن فعل دلك لحضة وحدة لانه عامل زي الي متعلق بقشاية ...........الكتاب كانت فيه عشبة بسييييييييييطة جدا ولالا ممكن تتخيلوها يا بنات ....العشبة الي بتعالج السرطان يا بنات هي الصبار....الصبار الي طوله لا يتجاوز 20 سنتيمتر لانه فيه انواع كثيرة النبتة الي شكلها شكل الوردة دي تلاقي قصيرة كده وملفوفة على بعضها ومتفتحة شكل الوردة ادخلوا على جوجل يا بنات وحتشوفوها مش الي اغصانها طويلة او الي فيها شوك كثير لالالا وححاول انزل صورتها مع الموضوع .اه والله وعزة جلال الله الصبار الي بنستعمله لشعرنا لوشنا لحاجات كثيرة هي دي النبتة الي عالجت قريبي الان بعد مرور اربعة اشهر على الكيماوي والعلاج بالنبتة التحاليل اثبثت انه ما عادش فيه اي اثر للمرض في جسمه واتحول الراجل من مريض منهار كليا الى راجل فرحان وفرحته تسع الدنيا وما فيها هاي الايام كل فترة بيعمل صدقة للفقراء وحاجات كده حتى يعبر لربنا عن شكره لشفاءه من هدا المرض الخبيث

ونجي للطريقة بقى بعرف انكم متشوقين تعرفوا ازاي استخدمها هي كما هو مدكور في الكتاب انه استعمال هاي النبتة لهدا المرض لازم يكون في الضلمة يعني ....انه اول حاجة استعملها قطف هاي النبتة من مكان عام هنا عندنا بالمدينة بالضلمة مش بالنهار خالص وجابها لبيته وحطها في مكان مضلم ومراته غسلتها ونضفتها وشالت الشوك الي فيها بالضلمة ونضفتها وقطعتها واستخلصت عصارتها ومحتواها والماية الي فيها بالضلمة وعصرتها في الطحانة الكهربائية بالضلمة واعطاته اياها يشربها كمان بالضلمة وبيقعد هيك فترة في الضلمة وما بيطلع للنور حتى النبتة تسري في الجسد في احسن حال .....عارفة يمكن تستغربه من الكلام بس والله هو ده الي حصل مع قريبي وهو ده الي حكاهولنا وربنا شاهد على كلامي ويعلم ربنا اني عايزة اكبر قدر من الناس تعرف هدا الموضوع عشان تستفيد منه...........ا

الكل بيعرف يعني ايه سرطان يعني تكاليف بالملايين وانا بقلكم اهو يا بنات المسالة بسيطة جدا....وابسط من البساطة نفسها ونصيحة اوعوا تكتفوا بالكيماوي لوحده والله انا شفت مرات اخي وشو حصل معاها ماكنتش ترضى تشرب اعشاب ويارب يارب يارب تشفى كل مريض وتجعل يارب كلامي سهل على كل القلوب والناس تستفيد منه
انا خلصت كلامي يا بنات بس وغلاوة ربنا في قلوبكم تقيموا الموضوع مش عشاني والله عشان الناس تستفيد الله يكرمكم يارب ويشفيكم ويعافيكم ربي من كل مكروه وسامحوني طولت عليكم شوية واي بنت حابة تستفسر عن اي سؤال انا في الخدمة وتحت امركم والمنى منايا البنات تستفيد والناس تشفى ان شاء الله.....ولا تنسوا يا بنات ربنا بيجعل احيانا سره في اضعف خلقه ومافيه داء الا وله دواء علمه من علمه وجهله من جهله
وربي يشفي الجميع
منقل للافاده
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

علاج السرطان باذن الله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اللحظات الاخيرة في حياة رسول الله صلي الله عليه وسلم
» ديك يذكر اسم الله أثتاء ذبحه .. سبحان الله العظيم
» فضل الصلاة على رسول الله "صلى الله عليه وسلم"
» للشاى فوائد...
» موقع للاستماع للقرآن الكريم